Gymmet

Kände mig extra duktig på gymmet idag, var väl för att jag fördubblade alla övningar. Kändes så skönt. Speciellt nu när jag hört vad min syster och min mamma sagt. Men jag vet att de bara vill mitt bästa. Men okej jag ska sluta med min drog, mat! Kommer bli svårt men vill man så måste man anstränga sig. Så nu blir det gymma varje dag nästa vecka (sportlov)! Idag har jag gjort följande på gymmet:

* trappmaskin 10 min
* 100 sit ups
* 100 inre lår maskin
* 100 baksidan lår maskin
* 100 smalben/vad maskin
* 50 yttre lår maskin
* 25 rygglyftningar
* 30 magens sida lyftningar på båda sidor
* 30 en hantel man drar upp och ner bakom huvudet ( för underarmar/rygg )
* ytterligare 100 sit ups
* 30 hantel för magens sida på båda sidor

Sedan hann jag inte göra mer då klockan var mycket, men ska gymma imorgon med, då ska jag göra samma som ovan fast 20 min på skidmaskin och 20 min på springbandet. Så lycka till till mig kanske (a)? Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Shit! Hur orkar du? :D
Du är helt klart min nya träningsförebild ^^ :)

Postat av: isabelle

Sara:
haha vet inte, liksom det är tufft men endå vet jag att jag kan mer :)
haha söt, men äter man onyttigt hela tiden måste man faktiskt ta i :)

2008-02-19 @ 21:28:19
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: Anonym

jag tycker du är skit fin skulle lätt bli tsm med dig fast du har ju nick tydligen fortfarande :(
:'(
du är fett fin & din kropp är underbar:) du är fin isabelle

ps:skulle lätt kunna bli tsm med dig:D(A)(L)(L)

2008-02-19 @ 22:14:22

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback