i have a little bit boring

lista!

SKULLE DU HELLRE
1. Pierca näsan eller tungan? svårt men näsan då tungan ger mest infektioner
2. Vara seriös eller rolig? rolig är ju min personlighet ;d
3. Dricka röd eller grön mjölk? röd såklart
4. Tatuera dig eller göra piercing? har redan piercingar så lett tatuera mig
5. Brinna upp eller drunkna? ush två av de läskigaste ( förutom som i saw filmerna ) men drunkna
6. Umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrar såklart?
SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon? jag älskar någon
2. Sol eller måne? solen värmer
3. Vinter eller höst? höst
4. Vänster eller höger? höger
5. Soligt eller regn? soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? mums choklad
OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu? 20:31
2. Fullständigt namn? johanna isabelle bongcam larsson
3. Vart vill du bo? australien
4. Hur många barn vill du ha? vet inte mellan 2-4
5. Vill du gifta dig? ja det vill jag
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? skär den i små bitar (a)
7. Har du ätit sushi? nej men vill prova
8. Favoritglass? många
9. Favoritmat rätt? pappas lasange
10. Vad är du i stjärntecken? vädur
11. Silver eller guld? guld
12. Festa loss eller mysig hemma kväll? båda två men gör det sista mest
13. Ögon och hårfärg? blågråa ögon, brunt färgat hår
14. Vispgrädde eller chokladsås? chokladsås
15. Humör?  lite ledsen och trött
HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Kysst någon? nej
2. Sjungit? ja
3. Blivit kramad? ja
4. Känt dig fånig?  ja
5. Saknat någon? ja
6. Dansat galet? nej
7. Klippt håret? nej
8. Gråtit? ja
9. Ljugit? njeao
10. Blivit kysst? ja

GREJER
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? nej tror inte d
2. Har du en hund? Nej, har haft
3. Sover du helst själv eller med någon? med någon såklart
4. Tror du på spöken? ja ibland
5. Saknar du eller älskar någon just nu? saknar och älskar

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback