Jag är stolt över mig själv

Idag började skolan tjugo över åtta så gick upp tidigt vilket var pain in the ass. Vi hade först svenska där jag försökte fokusera på arbetet och svarade på lite frågor. Sedan började jag läsa min roman Bröder emellan, den verkar bra. Sedan hade jag håltimme i två timmar. Charlie och gabriella åkte till en "konsert" på norra real och malin hade slutat men var med mig tills klockan blev tjugo över elva då jag mötte nick. Vi åt i skolan och det var inte så gott. Sedan hade jag bild och jag blev klar med ritning av mitt rum uppifrån. Efter skolan gick jag och nick till gymmet. Gjorde först trappmaskinen i 20 minuter sedan skidmaskinen i 10 min. Därefter gjorde jag benövningar och situps, gjorde lite armövningar med. Jag blev jätte hungrig så vi gick till nick och käkade nudlar. Kollade på prison break och sedan sov nick tills för en stund sedan. Själv har jag bara suttit vid datorn och fixat bilder. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback