Jag heter isabelle och är filmnarkoman - Hej isabelle!

Kollade på ännu en film idag, Guldkompassen den var faktiskt bra! Just nu har jag tittat på Singing bee och She's all that som jag sett en miljon gånger. Ska snart måla tå naglarna(a). Pappa undrade för några dagar sedan varför jag har det när det är vinter. Men man ska väl vara fräsh och snygg året runt? Har också målat fransk manikyr på finger naglarna. Det blev ingen snowracer då maten var så sen och vi ville se på tv istället. Imorgon börjar jag tio så det är chill. Slutar tre och ska gymma då hade jag tänkt. Kommer bli super skönt. Älskar känslan efter att man gymmat. Ni som bor här i jakan/viksjö borde verkligen köpa gymkort på simhallen. De har jätte bra redskap och man kan få instruktör om man inte fattar hur man ska göra på maskinerna. Och för de tjejer som är lite blyga ligger det ett tjejgym precis brevid så man kan gå till båda. Jag brukar alltid springa i det stora gymmet först, sedan göra sit-ups och sånt i tjejrummet och kanske gå tillbaka till det stora senare. Nej det här fick bli det sista inlägget ikväll. Godnatt! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: malin

det låter ju jätte bra :) har faktiskt funderat att skaffa gymkort där. har du köpt årskort eller vadå? isåfall hur mkt kostar d? ^^

Postat av: isabelle

malin; nej jag köpte tre månaders kort för 550. Och man får ju gymma hur mkt man vill under de tre månaderna, flera ggr om dagen och man får simma i simhallen!

2008-02-04 @ 08:00:16
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: malin

svar: det är ju hur bra som helst :) !

2008-02-04 @ 20:15:36
URL: http://chaampagne.blogspot.com/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback