Malin och jag är lite små töntiga

Fredag, fredag fredag. Så sjukt härligt med helg. Skolan går mig på nerverna. Som tur är så har jag bara ett omprov att göra sedan är jag godkänd i samhällskunskap och då är det bara att bättra matten. Ska snart äta mat, pirog hos nick. Ja jag är med honom och nej vi är inte tillsammans igen för er som undrar! :) Jag kollade nyss på prison break senaste avsnittet man kan ladda ner. Det är så himla spännande vill se nästa avsnitt nu! Men får väl vänta ett tag till,haha. Har ju börjat gymma mycket nu, två till fyra gånger per vecka kommer det bli och är! Efter maten ska vi kolla på Alvin och gänget, en ny animerad film som faktiskt är premiär på idag på bio. Dit ska bland annat malin gå och hon är jätte glad för det. Så på måndag har vi bestämt att vi ska snacka om filmen, lite geeky men roligt endå! Jag saknar redan charlie lite men hon har säkert det underbart i Kina! Ciao<3
image424image425
En gång var jag en söt liten blondina!

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback