Måndag

Idag åkte min pappa till Berlin med jobbet. Han är rektor och jag tror att han åkte med några global studenter. Han kommer hem nästa söndag. Jag vill att charlie ska komma hem nu, har så mycket att snacka om med henne. Vi skulle ju börjat andra terminen på dans i söndags men allt har blivit kaos då vi inte gjort en ny ansökan så vi får se hur dte blir utav det. Det är iallfall väldigt skönt att jag kan gymma. Gjorde jätte bra ifrån mig idag. Har inte mått bättre. Jag ska faktiskt försöka gymma varje dag men inte på torsdagar eller lördagar, men vi får väl se. Förut när jag gymmade i nian tyckte jag det var jobbigt och orkade nästan inte gå dit, jag såg det inte som posetivt. Men nu känns det roligt varje gång och längtar tills imorgon då jag kan gymma igen! Jag ska försöka göra en läxa nu och sedan kanske kolla på Simpsons och CSI. Ha det gött, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback