Min fredag jaaoo

Igår var det fredag som ni alla vet, skulle börja klockan tolv med bild, enda lektionen skit najjs! Charlie, MIN BÄSTA VÄN, kom till mig på morgonen och vi tog sällis. Det var äkta vår känslan och har inte njutit mer. Förutom blåsten den va lite jobbig fan :) men när vi kom fram fick vi iaf veta att vi inte hade någon bild. Så fett synd för oss som pallrat oss dit hela vägen. Charlie åkte iväg till en medans jag var kvar i skolan o väntade på nick. När han slutade gick vi hem till han och där somnade vi. När jag vaknade gjorde jag mig iordning för att vara med nathan. Vi möttes vid graninge och snackade mest. Sedan gick vi till kvarnbacken och efter en stund kom jesper ( från min förra klass ) och någon tom? Iallfall så hängde de där med oss en stund. Snackade minnen med jesper och allt var väl najjs. Sedan såg jag att min mobil var full bombad med sms och missade samtal från nick. Klockan hade då blivit kvart i nio och skulle äta hon honom. Så jag sa hejdå och så drog jag dit. Käkade pasta med köttbullar och ostsås, mums. Sedan kollade jag och nick på en film på femman, den var bra. Och sista prison break avsnittet, nästa kommer ut på nätet i maj, orka vänta så länge det är sjukt spännande ju! Idag vaknade vi tidigt men åt min frukost nyss. Något som liknade plättar men var runda bollar, men åt mig verkligen mätt på det. Nu sitter jag här o väntar på att han ska diska klart. Då ska vi till centrum, ska kolla på ett par tygskor och kanske ngt mer. Efter vi varit där ett tag hade vi tänk spela basket det är ju så himla fint väder också! Men har klackskor så måste hitta ett par bra skor, haha! Men det blir nog en bra dag i think. Känner mig så lycklig, dunno why :). Och juste min bästis, charlie, har tatuerat sig. Omg vad avundsjuk jag blev fan! Det står Never give up på hennes handled, har bara sätt foto men seriöst vad avvis jag blev, tihi. Saknar henne otroligt mycket och hon åkte till sälen i morse så får inte träffa henne förens om en vecka. Men ska tagga ajt, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback