Nä inget märkvärdigt.

Igår kollade jag på filmen Beowulf, den var faktiskt sevärd och bra. Nyss kollade jag på filmen In to the wild. Den var verklighetsbaserad och faktiskt bra den med. Annars har det inte hänt så mycket den här helgen. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Är fortfarande hos nick så ska alltså sova över här. Är jätte mätt också då jag ätit en massa skit ( se bild nedan ). Nej ush jag hoppas verkligen nästa helg blir tre tusen ggr bättre. Hoppas alla andra haft en skön helg. Godnatt! Ciao<3
image479image480

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din skrivstil som du har i bloggen när du skriver:)? fin..

2008-02-17 @ 16:37:27
Postat av: isabelle

Bradley Hand ITC
och Curlz MT


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback