Över till min dag!

Dagen var perfekt, gick upp sju och var i skolan tjugo över åtta. Hade svenska första timmen då jag och malin satt i ett glas grupprum en våning upp och läste, myys. Sedan var det engelska, den lektionen gick verkligen fort jag hann knappt tänka. Så var det matteprov, det gick väl halvdåligt. Var faktiskt svårt och det var bara A-delen för imorgon blir det B-delen med miniräknare! Efter provet hade vi hål till kvart över ett så vi gick omkring och hade tråkigt medans. På bilden behövde jag hjälp och frågade min lärare om hjälp. Och hon utbrast: Men guud vad har du gjort?! Och jag tänkte, va vadå vad har hänt?? Hon gick närmare och sa, ja gud var brun du har blivit. Mjo men det är bara smink sa jag då och hälften av klassen glodde. Jaha jag trode du varit utomlands sa läraren. Haha så så kan det gå. Efter bilden tog jag och malin sällis medans jag mötte upp nick för att gymma. Säger bara på vägen dit rap, äggmök, skrik och skratt, haha bara mlain och jag som förstår i guess! Så blev det gym, och berättar om det i nästa inlägg då jag inte gillar långa så mycket! Men efter att jag gymmat så gick jag hem, klockan var redan sex så jag skyndade mig. Åt mat halv sju och nu sitter jag här. Ska snart duscha då jag inte hunnit göra det än. Har också fått panik av vad mamma sa så nu ska jag verkligen försöka att INTE äta något onyttigt alls, alltså inte på helger heller. Nu får det vara slut på det här, måst skärpa mig om jag vill att min största önskan ska slå in fan. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback