Pluggdag idag så :)

Vi körde dans på idrotten, haha det var verkligen jätte roligt. Hade vikarie igen men det var bara skit kul. Så det blev lite rullande höfter och catwalk! Efter skolan blev det inget gymmande då jag glömt strumpor och tröja och kände att jag endå gjorde bra ifrån mig på idrotten. Har ju också mycket att plugga till så fick bli så. Jag gick hem till nick för att äta lunch. Efter det skulle jag börja läsa i min bok, läste från sid. 40-120 så är verkligen nöjd med det. Nick försökte också suktas med plopp som jag älskar men jag sa NEJ och fortsatte läsa. Därefter gick vi till mig för att jag skulle äta middag. Fisksoppa, inte så gott men vitamin rikt. Efter maten blev det plugg igen. Läste min engelska läxa för honom och skrev glosorna på ett papper som jag ska plugga in senare. Så nu måste jag fortsätte plugga, ska göra instuderingsfrågorna i historia. Gjorde några på lektionen idag så är på fråga fem, just seven more to go! Klockan nio ska jag se på top model 9, ingen missar att följa det va? Härligt bra har redan två favoriter men har inte lärt mig namnen än. Efter top model ska jag läsa klart boken, 50 sidor kvar bara. Och plugga in engelska glosorna som jag sa. Då är det mesta gjort och då blir det bara till att skriva recension och artikel om att vara ung imorgon. Hoppas ni får än slappare kväll än mig idag! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback