Poll röstning @ playahead.se

Jag har ju så svart för att bestämma mig för om jag ska vara brunett eller ha blonda slingor i håret. Så för ungefär 1 och en halv vecka sedan gjorde jag en pollplayahead.se för att se vad andra folk tycker. Folk som har röstat är vänner men också främlingar. I början ledde blonda slingor ganska överlägset men ju mer tiden gick så blev det brunett mer. Nu leder brunett och ni kan själva se på bilden nedanför. Och jag troor att jag bestämt mig för hur jag ska göra, lite osäker bara. Men så som det ligger till nu tror jag att jag tänker vara brunett ( bara färga utväxten ) och kanske någon gång i maj-juni färga blonda slingor så att det blir perfekt till sommaren. Vill dock inte vara färgad brunett på sommaren då färgen bleks och inte blir snygg alls. Imorgon kommer bilder och text om min alla hjärtans dag. Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback