Riktig vinter!

Oj vad det snöar, helt sjukt och endå underbart. Imorgon får jag min fjällräven och är helt taggad till att åka snowracer! Klart jag vill ha sommar mest av allt, men jag kan inte styra vädret så jag får väl göra det här till något posetivt det med! Jag såg en till bra film igår också, den var helt okej. Den hette The seeker the dark is rising och var en äventyrs film. Nu är den bara en månad tills det är sportlov. Så jävla skönt. Då ska jag gymma varje dag! Har inte gymmat sedan förra tisdagen så imorgon blir det back on track. Just nu städar nick, sedan kanske vi ska kolla på någon film igen eller något. Ikväll ska vi hem till mig. Där ska vi åka snowracer i en jätte lång backe precis där jag bor. Det ska bli jätte härligt, kanske kan lägga in någon video eller något senare. Ciao<3

image427

Saknar dig bästa vän, hoppas du kommer hem säkert älskling, jag älskar dig mest!

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback