Skoltid

Har håltimme nu, börjar idrotten ett så det ska bli riktigt härligt. Hade matteprov imorse, asso det gick inte så jätte bra men tog några poäng lite här och var. Sedan har jag försökt fixa vår redovisning till imorgon i samhäll men det har inte gått så jätte bra för vi kan inte skriva ut! Men annars är nog allt klart nu, vi ska försöka skriva ut snart igen. Har upptäckt att jag verkligenm har otroligt mycket att göra den här veckan. Till imorgon har vi redovisningen, engelska glosor, instuderings frågor 60 sidor i historia. Och till fredag har vi att ha läst en bok ( har inte ens kommit halva ) skriva en recension om den. Och skriva en artikel om att vara ung idag. Så det blir mycket att göra. Vi skulle ätis nyss men det var tomatsoppa, jag brukar tycka om den men i den här skolan är den för jäklig. Åt två mackor utan pålägg, äckligt. Så nu mår jag inte bra alls, känns som att jag ska svimma men jag försöker vara på topp. Har ni märkt min klocka i vänstra hörnet? Är den inte söt? Nu ska jag tagga, ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där om vad du din mamma sa, seriöst gå inte ner,du har skit fin kropp:] skulle ba förstöra.

2008-02-20 @ 17:42:08
Postat av: isabelle

anonym: asso vad snälla läsare jag har :)
men jo lite måste jag nog faktiskt gå ner det tycker jag själv :)
vem är alla anonyma? våga skriva namn :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback