Sommarens bikini

Idag har det verkligen varit en jätte skön dag. Jag skulle börjat tio i tio men skulle till ungdomsmottagningen tjugo över tio så gick då. Där fick jag prata med en snäll doktor som hjälpte mig och gav mig ett recept på samma p-piller jag tog förut. Sedan mötte jag upp malin i skolan och vi drog till centrum. Eftersom att jag hade tusen kr över från jackan så passade jag på att shoppa. Det jag köpte kommer upp på bild på fredag. 1. Två långa guldiga halsband+två guldringar för sammanlagt 80 kr. En lång tröja från gina(vit med svarta ringar på) med luva för 249kr. Tre par skor från dinsko. Ett par pumps i mörkblått och grönt, rödvit rutiga ballerina med rosett och vita "ballerina" skor med guld kedja för sammanlagt 250 kr + 15 kr ngt för hälen till skon. Så det var väldigt bra köp. Efter det hade vi simmning men har ju lingonvecka så fick skriva en "uppsats" om hur man livräddade ngn i vatten vilket gick lika bra så det var bra. Alltså bara håltimmar tills klockan blev halv tre och jag hade historia. Där blev det inte mycketjobb utan mest skratt med malin.

Efter skolan så gick jag och nick hem till mig, vi fick pengar att köpa mat och drog sedan till ica. Där tog jag också ut mina p-piller.
Sedan kom vi hem och myste i sängen tills det blev mat. Jätte god lax! Kollade därefter på Unga mödrar och sedan blev det mys igen. Skulle egentligen plugga till historie provet imorgon men orkar bara inte. Ska försöka läsa lite i boken sedan. Nu ska jag fixa lite andra saker och ta b.u.s för att sedan lägga mig i sängen för att läsa. Godnatt, ciao<3

image431
JAG HAR HITTAT BIKININ JAG SKA BÄRA I SOMMAR!

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback