Tiden går fort.. FREDAG!

Veckan har varit jäkligt skön och knappt några lektioner så den gick verkligen fort. Ska lägga in lite bilder här nere på saker jag köpt osv. Idag är det äntligen fredag och ska nog bara vara hos nick och se film, som vanligt alltså. Får väl se vad vi hittar för filmer. Jag har blivit lite seg när det gäller att uppdatera men det händer så mkt i skolan, fast den här veckan var det nog mest att jag varit så himla trött. Slutade elva idag men satt med photoshop tills nick slutade. Då åt vi mac'n cheese och sedan åkte vi till outlet. Han köpte nya skor, heta sedan åkte vi bara hem. Sedan dess har han bara spelat ngt med sin brur och pappa och suttit vid sin brurs dator och snackat om spel så har varit lite ensam. Det är faktiskt en anledning till varför jag undrar varför han är med mig men man vet ju inte. Här kommer lite bilder iallfall. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback