Tisdag kväll

Ska sova direkt efter det här inlägget, är sjukt trött. Idag var det en skön dag och vi kollade på filmen "Bare bea" som är norsk. Men tycker den borde heta bara sex för det var vad den handlade om iallfall, haha! Men den var faktiskt skön och man skrattade hela tiden faktiskt. Sedan hade vi hål och bild, mys. Efter skolan så gymmade jag som var helt underbart som vanligt. Imorgon ska jag inte gymma då vi har idrott, men tror att vi ska simma, vilket jag inte kan då jag har lingonveckan och fick den idag. Men på morgonen ska jag iaf till ungdomsmottagningen för att hämta p-piller. Slutade med det förut för att jag glömde bort de hela tiden, men sedan sa de på ungdomsmottagningen att jag måste ha p-stav då. Jag gick med på det tills idag typ. Känner bara att det inte är min grej. Får ställa alarm på mobilen så jag kommer ihåg de jädrans pillrena. Fan vad sex kan vara jobbigt ibland. Men hoppas att det löser sig. Jag kanske ska shoppa på hålet imorgon då jag inte behövde betala för fjällisen för att MIN BÄSTA KOMPIS ÄR DEN BÄSTA KOMPISEN EVER! Så då har jag helt plötsligt tusen kronor jag inte räknat med, yey. Nej fan nu måste jag få lite sömn. Nattinatti good people, ciao<3
image430

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback