Tog bort kommentarer i förra inlägget

För att jag blir så himla irriterad haha.
1. Jag är INTE alls stolt över min fjällräven även om du köpte den åt mig charlie. Dermot blev jag väldigt glad över att jag fick den eftersom att jag velat ha den enda sedan du berättade att du skulle till Kina. Och de där bilderna jag har lagt in tycker jag är FINA så det är inte för att jag har min fjällräven. OCH bilderna är tagna på samma dag förutom den på gymmet, den med toffs och den när jag tittar rakt fram och har lockigt hår. Dessutom var det mina ben som jag isåfall var stolta över och jag tyckte faktiskt att jag var fint klädd. Hade mina nya pumps, overknees och klänning.
2. Jag är inte skelögd men när jag kollade på bilderna såg jag att den sista ser det ut som att jag är det på. Men det är bland annat för att jag kollar in i mobilen för att se hur bilden blir, men också för att jag nästan alltid tittar bort, upp, ner åt sidan. Och det sista, jag tar bara kort med mobilen eftersom att min kamra tar så mycket batterier,vanliga, så det blir jobbigt att byta hela tiden.

Nu kanske ni tycker att jag inte borde bry mig om några få kommentarer, men det gör jag faktiskt eftersom att jag tycker att det är onödigt att kommentera dåliga saker istället för posetiva.

Kommentarer
Postat av: malin

gaah hatar sånt :O ja tkr iaf din fjällis & skorna e skit snygga :)

Postat av: isabelle

Malin; Tack så mkt äntligen någon som förstår ;p :)

2008-02-09 @ 16:15:02
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback