Top model 9

Nu kan jag namnen. Här kommer en bild på mina tre favoriter. Min största favorit är Saleisha, hon är bara för söt. Sötast i verkligheten och jätte fin klädstil. Hon är en sådan tjej man bara älskar. Sedan är det Ebony, the biatch in tha house. Haha nejmen inte många som tycker om henne. Men det gör jag, hon är öppen och ärlig, säger hur hon känner. Hon är skit snygg och har skitsnygga ben. Hon borde inte bry sig om vad andra tycker om henne för man märker att Tyra gillar henne. Och sist har vi Lisa. Väldigt fin tjej, hon är egentligen en exotisk dansare och hon dansar faktiskt jätte sexigt. Man märker ju att hon bara gör det för att försörja sig, att hon verkligen vill bli top model och inte behöva dansa i bikini något mer. Vissa i huset verkar störa sig på att hon är dansare, men då är de omogna. Man måste få försörja sig. Sedan finns det klart fler söta tjejer med men this is my favorites. Ciao<3
image483

Kommentarer
Postat av: Petra

Saleisha och Lisa är mina favoriter :) Men jag kanske ändrar mig när man fått se lite mer av alla, men for the moment är det så iaf :)

Postat av: isabelle

Petra: Jo men precis så känner jag med liksom. Man får oftast nya favoriter! :)

2008-02-21 @ 15:14:14
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback