Torsdag

Kollar på criminal minds nu, det hanldar om att en sexåring har blivit kidnappad, har sett mycket sånt på sistonde, blir verkligen rörd och får tårar. Det är bara för hemskt! Efter c.m ska jag duscha iaf. Idag har det varit en bra dag, har varit jätte glad hela dagen. På bilden skulle vi måla av ett glasvatten med en pensel i och en fisk som verkligen luktade illa. Sedan hade vi vår samhälls redovisning som gick bättre än väntat. Äntligen har man fått det gjort. Idag har det varit en sådan dag när fantastic four har varit med varandra och skrattat mycket, jätte mys tycker jag! Efter lunchen hade vi engelska, hade läxförhör som gick väldigt bra! Och så slutade vi två för att historian var inställd. Och har gjort alla läxor och uppgifter nu utom en. Det är att skriva om boken men kan lika gärna göra det imorgon. Så var uppe till ett igår, skrev uppsatsen om att vara ung idag och läste ut min bok. Känner mig lättat. Och har ingen svenska imorgon så börjar tolv. Härligt! Slutar halv två och vi har bara bild. nej nu är reklamen slut så måste gå, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback