Vikt problem?

Idag vid matbordet fick jag en chock! Jag och min mamma snackade om varför jag går upp så tidigt innan jag börjar skolan. Inte direkt så att jag säger att jag är inne på bloggar och playahead på datorn. Utan sa lite olika skäl, vill ta det lugnt, äta frukost utan att stressa osv. Sedan så sa jag att det svåraste är att välja kläder. Hon frågade varför och jag sa att det var för att jag inte tycker om min kropp, att jag tycker jag är tjock. Och hon säger : NEJ MEN DU HAR NOG GÅTT UPP GANSKA MYCKET, seriöst vem säger så? Jag ba va? Hon ba: Ja sedan sommaren iallfall, du äter nog för mycket vitt bröd och chips. ( Jag äter aldrig vitt bröd, knappt bröd ens! ) Jag sa då att nej, jag har minskat i vikt sedan sommaren, men ja jag har gått upp sedan nian pågrund av att jag småätit med nick ganska mycket. Och hon säger något med att jag har fått större mage? Jag blir så himla lack, jag kämpar okej liksom?! Jag gymmar nu, jag försöker vara duktig, försöker gilla min kropp och så säger hon sådär?

Sedan brukar hon alltid klaga på att jag har föt mycket smink på mig, och efter diskusionen om min " ökande vikt " så säger hon att jag iallfall var bra sminkad idag? JAG HAR MER SMINK ÄN VANLIGT!!  Jag tog extra mycket GLITTRIGT solpuder och allting. Tillochmed min bild lärare idag undrade vad jag gjort för att jag helt plötsligt var så brun. Men okej mamma, vet att du brukar vilja mitt bästa men det där var sjuuukt lågt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan , att höra så där av sin mamma :S
vad jag sett på bilder,har du fin kropp!

2008-02-19 @ 20:38:18
Postat av: isabelle

anonym:
aa vet men hon menar väl det vet jag, hon har alltid sagt att jag e så smal så derför det kom som en chock :/
naw tack så jätte mycket!!

Postat av: Anonym

jag tycker du är skit fin skulle lätt bli tsm med dig fast du har ju nick tydligen fortfarande :(
:'(
du är fett fin & din kropp är underbar:) du är fin isabelle

ps:skulle lätt kunna bli tsm med dig:D(A)(L)(L)

2008-02-19 @ 22:13:30
Postat av: isabelle

anonym2: skit gulligt sagt, vem är du?
jag och nick är inte tillsammans

2008-02-20 @ 08:38:42
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback