Age of love

Det blev en skön dag, vi ha matte, efter det hade vi runt 2 timmars håltimme, idrott och ingen historia. Vi slutade kvart över två, jag följde med charlie hem. Vi kollade på någon film men båda var så trötta så vi somnade i vardagrsrummet. Sedan kom hennes brur hem och skrek, sedan hennes pappa som lade sig i den tredje soffan, så där låg vi alla och sov tills jag skulle hem, haha, fast det var riktigt roligt endå :). När jag kom hem så åt jag mat, sedan kollade jag på den danska serien "Unga mödrar". Fick massa stuff från mamma. Två mascaror, två olika sorters foundation och söta sidentofflor! Just nu kollar jag på "Age of love" som jag börjar följa, det går på vardagar mellan åtta och nio. Handlar om en kille,24, som dejtar massa kvinnor,ca 40 och tjejer ca 20. Nu ska jag fortsätta kolla eftersom att det bara är reklam. Sedan ska jag plugga lite facts om akon som jag ska redovisa om imorgon på engelskan. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Hahaha alla sov, skitkul, inte :D
JUUSTE jag måste börja på min engelskaskit också, fan fan fan, jävla helvetes jävla faaaaaaan! -.- Loveyou

Postat av: isabelle

hahaha :D
haha vet stackars dig ;) men jag ska börja nu så det kan ju du med, det är lättare när man ska göra om någon man tycker om! (:

2008-01-09 @ 21:00:05
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback