"apelsin experten isabelle"

Idag hade vi knappt några lektioner men en lång håltimme. Satt mest vid datorn och trxade med photoshop under den tiden. Har inte heller hänr så mycket idag förutom dator+ tv. Och klockan åtta börjar Age of love del sju av åtta. Så det ska jag kolla på. Och fem i tio börjar girls of the playboy mansion som jag älskar sjukt mycket, det borde ni titta på. Själv har jag mest varit irriterad på allt idag, kännt mig små grinig och stört mig på nästan allt angående mitt utseende. Men antar att det är PMS som kommer strax. Juste ni som tycker om blod apelsiner eller apelsiner över huvud taget ska verkligen köpa hem massor just nu runt januari-februari, de är som bäst då och smakar så jävla gott. Säger jag som verkligen är  "apelsin expert" haha! Vill också bara tillägga att det här året verkligen börjat bra och jag är jätte glad över all mina vänner jag har som stöttar mig i allting jag går igenom. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback