en måndags kväll

Vad blir ditt namn baklänges:
 ellebasi

Platt eller lockigt hår?
inget utav det

Har en dröm gått i uppfyllelse:
nje, lite kanske

Vad har du för startsida på internet:
playahead.se

Vem ringde du senast:
pappa

Tycker du att sengångare är söta:
ja lätt! :)

Har du haft vattenkoppor:
ja när jag var liten

Har du någon gång testat karate:
nope

Vilken mobilsingnal har du:
hold on med rubben studdard

Minimorötter eller pommes frites:
pommes, mums

Vad längtar du mest till just nu:
sommaren lätt!

Vilken tv-serie är bäst:
Desperate Houswives och Heroes

Kan du gå ner i spagat:
Haha nej men nästan

Vad är du mest rädd för i hela världen:
Väldigt mycket

Har du varit kär i en kändis:
Haha ja men det var några år sedan

Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Ibland vid maten

Vad ska du döpa dina barn till?
Nibelle om det är en tjej och Lucas om det är en kille, sedan har jag fler på ingång (a)

Sol eller snö:
SOL för faaan!

Snyggaste läraren:
Finns det ens några snygga?

Är du mörkrädd:
Sometimes

Ljust eller mörkt när du ska sova:
Mörkt, fast ljust kan funka

Godaste drickan till frukost:
Juice av alla sorter!

Duscha eller bada:
Båda två

Kan du ditt mobilnr utantill:
Självklart

Sjunger du på toan:
Inbland (a)

Är du höjdrädd:
Ja

Vilket land vill du åka till:
Dit jag vart och älskar mest, Grekland, Italien och Spanien

Vad var det senaste som fick dig att skratta:
Massa så minns ej

Vad tänker du göra nu:
SLEEEEEP! God natt! Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback