Fucking jävla skit asso!

Jag är så himla trött på alla killar, seriöst jag är verkligen det!? Det gäller inte bara nick, det gäller de flesta jag vet om! Nu sitter jag här, på min stol i mitt rum. Ja egentligen skulle jag varit hos nick dårå. Sista kvällen. Jag har nämligen gjort slut med honom, igen. Men vi tänkte vara en sista gång idag, och jag skulle sova hos honom. Ni skulle bara vilja veta vad han tänker och gör. När han var i danmark så lovade han saker, sa så fina saker. Så jag tog honom tillbaka. Han kommer hem, är min drömprins, nästan bättre, enda tills nyår. Då börjar han bli som vanligt, skriker, knuffas, kallar mig saker osv osv. Jag varnar honom. Han blir ledsen säger förlåt och att det aldrig ska hända igen. OPS! För sedan sitter vi i den situationen igen och igen! Det RÄCKER NU!! Han gick från mig tio i sex för att äta, jag sms:ar vid sju och frågar om han ätit? Och han säger att de håller på. Vid tjugo över åtta ( och jag har väntat ett tag ) så sms:ar jag igen och frågar om han är klar snart? Och han säger ja, jag har väntat på dig. Men han kunde väl sms:at när han blivit klar? Eller kanske inte för han satt med sin brorsa framför datorn medans jag väntade? Varför är det alltid jag som ska kontakta honom? Det är nog ingen som förstår hur irriterad jag är. På folk som lovar och säger saker EN MILJON ggr och sedan misslyckas. JAG ÄLSKAR HONOM FFS! Det är så jävla svårt att lämna någon man älskar oavsett vad personen gör mot än! Jag vill inte ta tillbaka honom där här gången, men så säger jag varje gång. Sedan kommer mitt hopp om att han kanske kan ändra sig för min skull om han verkligen älskar mig? Men så blir det ju inte. Så då får jag gå igenom samma sak igen? Tror killar att man klarar av hur mycket som helst eller? Man gör fan inte det. Om ni säger att ni älskar än kan ni ju visa det? Respektera oss tjejer någongång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är det misstaget du gör om och om igen. Tar tillbaka honom fast han gör fel, du får fan sluta med det nu! För det påverkar inte bara dig själv, utan även oss andra. Att ta tillbaka honom är ju samma sak som att säga "du kan behandla mig hur du vill jag kommer ändå alltid finnas där". Fattar du? Dt borde inte vara så, gör slut eller ta en paus eller whatever, bara ni kommer ifrån varandra för det behöver ni göra. (L)

2008-01-05 @ 22:43:38
Postat av: Anonym

Förresten kolla ip numret vem jag är :]

2008-01-05 @ 22:43:59
Postat av: isabelle

aa jag vet, och vet vem du är också

Postat av: Cissi

hejhej, såg din komentar i min blogg..
har du peah ?

2008-01-06 @ 11:57:28
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se
Postat av: isabelle

Cicci: ja det har jag, bongcam@

2008-01-06 @ 13:11:28
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: malin

ååh jobbig situation hun ;/

2008-01-06 @ 14:42:20
URL: http://alsklingeen.blogg.se
Postat av: Anonym

hur jobbigt det än är, hur mycket du än älskar honom så TA HONOM INTE TILLBAKA IGEN! släng alla sms, allar bilder på er, släng bort alla minnen. försök att radera ut honom helt, jag har vart med om samma sak. och så länge du tar tillbaka honom, så kommer han tro att han kan behandla dig hur som helst, han kommer kunna tro att det inte spelar någon roll hur han beter sig, för du kommer ju ändå tillbaka? så hur mycket du än älskar honom så ta dig själv i kragen, för ditt eget bästa!

2008-01-06 @ 17:22:35
Postat av: isabelle

malin; aa :/

anonym;vet inte om jag klarar det fan :/

2008-01-06 @ 17:34:43
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: Anonym

jag förstår det, men du måste försöka! jag menar, du förtjänar att bli lycklig eller hur?? det kan du inte svara nej på. och så som jag ser det så tycker du om nick, men han gör dig inte lycklig - inte på ett rättvist sätt!

2008-01-06 @ 23:18:51

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback