Gym och ny design

Snön har kommit tillbaka, lite synd eftersom att jag längtar till sommaren. Men som sagt så ser jag fram emot att använda min fjällis snart, min uggs kommer till hands och har inte åkt pulka den här vintern än! För övrigt har dagen varit skit bra. Räckte upp handen jävligt mycket även denna dag, börjar känna mig lite som en pluggis och jag gillar det faktiskt, haha. Efter skolan gymmade jag som sagt men eftersom att ingen ville gymma med mig så frågad ejag nick om nhan ville börrja göra det med mig. Han sa ja och köpte ett månadskort för 275 kr. Det var ju ett tag sedan jag gymmade sist så ville ta det lugnt. Gick på bandet i tre minuter och joggade 3? Blev trött och förstår hur dålig kondis jag fått igen då jag sist gymmade joggade hela tiden i 20 minuter på hög nivå. Sedan gick jag trappmaskin i 5 minuter. Gjorde 100 sit-ups ( brukade göra 300 ) och lite ben övningar. Men det var faktiskt jätte roligt. Många killar som spanade in än men inget man kan göra något åt haha. Men som sagt nu måste jag verkligen ge järnet då jag blivit mycket sämre. Ska kanske gymma imorgon med om jag inte har för mycket träningsvärk. Nu på kvällen har jag kollat på Ugly Betty och fått hjälp med plugget av pappa. Nu börjar jag bli lite trött här. Min storesyter Josefin har iallfall gjort en ny design som ni kan se. Jag är verkligen super duper nöjd med den. Tycker att den matchar min personlighet perfekt! Hon har gått samma linje som mig så man hoppas att man kommer bli lika duktig. Spana gärna in hennes egen sida bongcam.se. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Petra

Skitsnygg design :)

Postat av: isabelle

Tack petra! :)

2008-01-23 @ 07:41:54
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: Sara

Jaa, den var jättefin! :D

2008-01-27 @ 08:30:49
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: isabelle

Sara; tack sötis

2008-01-27 @ 12:59:29
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback