Hårförlängning.

Folk undrar lite överallt om det är mitt riktiga hår vilket det inte är. Jag har hårförlängning som sitter fast i clips som jag skrivit tidigare i ett inlägg. Det funkar alltså helt utmärkt och jag trivs med det mycket. Jag har fortfarande bara använt halva av allt hår jag fick och det är inte alls så slitet. Här under kan jag lägga in en bild jag tog imorse när jag inte har satt in löshåret än. Ciao<3
image391image393
FÖRE!                                                                                       EFTER!

Kommentarer
Postat av: jessica

vart har du beställt/köpt det ifrån:)?
jättefint!

2008-01-24 @ 22:40:14
Postat av: isabelle

Jessica: Tajmahal på drottninggatan inne i stan :)
Tack så jätte mycket! :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback