Helgen ägde lätt!

I fredags var det en lugn dag i skolan, började med svenska därefter hål och sedan bild. Efter skolan gick jag och charlie hem till mig, vi åt tortellini ala isabelle och sedan fick hon kläder av mig, en kofta och shorts. Sedan gick vi hem till henne, där kollade vi på tv. Vi hade verkligen en riktig myskväll! Vi satt på hennes balkong drack smoothie och tog kort. På slutet var hennes lillebror med också. Jag gick hem ungefär halv ett.
image341

Världens bästa fest det här året var på lördagen iallfall, haha! Jag gick hem till charlie vid tre. Vi började med att äta middag sedan lyssnade vi på musik. Efter ett tag kom gabbi, då började vi sminka oss och fixa till håret. Vi tog bussen vid sex. På j.station mötte vi camilla,mickis,madde och nea. Vi alla tog bussen till skälby ip. Vi kom fram till ett klubbhus, det var inte så mkt folk när vi kom men det slutade med massa. De hade ett dansgolv, rökmaskin, disco lampor, en vit blinkande lampa. Jag och charlie var först öppe på dansgolvet med fegisar i sofforna som kollade på. Efter ett tag kom mer folk upp på golvet. Jag, charlie och madde drog fram ett bord som vi ställde oss på och dansade, hela stämmingen i huset var najjs. Jag och charlie dansade i fem timmar och folk kom fram till oss och frågade hur vi kunde dansa hela kvällen, men det är ju så himla roligt? På slutet blev jag så himla slut så att jag inte orkade mer. Men strax där efter fick vi gå därifrån eftersom att polisen kom. Min pappa kom och hämtade oss tjugo i ett. Körde hem oss och sedan sov jag hos charlie. När vi vaknade idag hade båda träningsvärk så att vi knappt kan gå! Jag gick hem vid halv fyra? Sedan vis sex kom nick hit, vi snackade och kollade på tv. Och kollad eläget, hade saknat honom fast det bara gått en vecka. Men nu är det den 8 februari som gäller. Nu ska jag kolla på film, D.E.B.S på trean, ciao<3

Kommentarer
Postat av: Charlie

Bästa festen nånsin vafan :D Måste göra om!!!!
By the way DEBS är en astöntig film haha -.- :D Älskar dig

Postat av: isabelle

aa som fan seriöst, men nu har jag ÄNNU MER träningsvärk, vill nästan gråta när jag går :p
aa vet den var skit tråkig -.-
älskar dig mest!

2008-01-14 @ 07:53:43
URL: http://isabellebongac.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback