Helgen

Imorgon är det fredag, skit skönt. Den här första skolveckan har varit skit chill fan. Men imorgon efter skolan så ska jag och charlie gå till ica. Där ska vi handla godis och hyra film, bring it on trean och fyran! Så det blir ett litet filmmaraton som charlie skulle sagt! På lördag så ska jag, charlie och gabriella på fest, vi ska dra dit vid sju, längtar jätte mycket fan! Så jag har lite planer inför helgen iallfall.

Kollade nyss på unga mödrar, tycker om det programmet. Men det är nog för att jag älskar bebisar sjukt mycket! Tycker de flesta är jätte uktiga där, speciellt ett par som var med idag. En tjej på 17 år med pojkvän på 16 år, de var så himla söta. Deras son hade någon sjukdom så att han grät hela tiden. Men de hjälptes åt så bra och ååh sjukt söta! De bode i en egen lägenhet också, verkade skit mys! Klcokan åtta börjar Age of love som jag följer. Efter det så får vi se om jag ser på något annat, sitter vid datorn eller helt enkelt lägger mig till kojs, ciao<3


Kommentarer
Postat av: Charlie

Vet ju inte ens om 3an och 4an finns men vi kan ju i allafall kolla haha ;b

Postat av: Anonym

är du tillsammans med nick?

2008-01-10 @ 22:33:47
Postat av: Charlie

Dom har en paus .. *lägger mig i*

2008-01-10 @ 22:34:19
URL: http://cwandel.blogg.se
Postat av: isabelle

A som sagt lyssna på charlan över mig :)

2008-01-11 @ 06:32:27
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback