Invigning av mina uggs!

God morgon allihopa, nu har jag sovit ett tag och dags att vakna! Är skit törstig men kan inte dricka vatten direkt när jag gått upp då det smakar som järn? Så ska snart ner och ta ett glas juice. Just nu titter jag ut, det är regningt och balskigt. Jag som tänkte inviga mina uggs idag, får se hur det blir med det så jag inte vill förstöra dem. Börjar som sagt tio och det är så skönt att man har lite sovmorgon. Idag efter skolan har jag några idéer om vad jag ska göra men är inte säker på att det faktiskt kommer att hända. Men jag tror jag ska köpa gymkort för tre månader då min pappa satte in pengarna på mitt konto igår kväll. Efter det ska jag nog hem sätta på datorn, städa rummet och plugga till omprov i samhäll tills på torsdag. Men ni får ha en underbar morgon allesammans! Ciao<3
image379
Nu vill jag bara ha sommar, hatar det här vädret! Bild tagen sommar 05.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback