Jag älskar er!

Hela helgen har varit fruktansvärd, jag kan inte ens förstå hur folk kan göra så att man känner såhär. Förtjänar jag verkligen det här? Det är så orättvist. Bara för att jag älskar någon mest av allt varför ska då den personen tro att den kan leka med mina känslor. Inte ens om jag skulle beskriva skulle någon förstå hur jag känner just nu. Och det är då jag tänker på mina bästa vänner. Först min bästis Charlie Wandel. Som finns där för mig varje gång jag är ledsen. Som ger mig råd och lyssnar. En sådan vän borde alla ha, för hon är verkligen bäst. Alla minnerna med henne är fyllda med skratt och kärlek. Har aldrig mött någon som har exakt min humor som man kan skratta med timmar i sträck. Sedan har vi min nya men en av mina närmsta vänner, Gabriella Ähdel. Som jag inte känt länge men som jag redan känner en sån stark kontakt med. Hon lyssnar och finns där hon med, men de finns där på olika sätt. Och jag behöver verkligen det. Sedan har jag en massa fina tjejer och killar som bryr sig. Per, Liv, Johanna, Paula, Alexandra, Jossan och Malin är de som finns där mest. Här kommer bilder på mina sötnosar. Ciao<3

image413


Kommentarer
Postat av: liv

klart som tusan att jag finns här och bryr mig om dig, så du vet! vad ska man annars med kusiner til? ;) tihi. Jag vet ju inte vad som hänt men hoppas allt löst sig, det gör det iaf så småningom!
vi hörs gumman puss och kram!
/ Livan

2008-01-28 @ 19:13:18

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback