Jag räcker upp handen

Jag och Charlie kom iallfall i tid tll skolan, vi hade bara teoretiska saker på bilden, lite tråkigt. Men jag var lite duktig av mig och räckte upp handen lite då och då. Vilket jag gjorde på samhällen också, plus poäng där tror jag. På matten var jag minst lika duktig då jag faktiskt svarade på en massa frågor. Vi hade ett test också, jag hade räknat rätt och allting men allt skulle bli 93. Och då jag räknade 40+38+10 trode jag att det var fel och suddade ut allting. Men det enda som var fel var att jag glömde plussa med en till femma på hur gammal en person var! Blev riktigt ursinning. Sedan hände det en skit rolig sak med gabbi också, jag och charlie kunde inte hålla oss för garv och att läraren blev sur och tvingade henne att sitta längst fram gjorde inte saken bättre! Haha! Efter skolan gick vi till centrum och tog ut lite pengar, sedan köpte jag mitt gymkort som höjts till 600 kr. Ska börja gymma imorgon då klockan var alldeles för mycket och jag haft ont i magen. Ikväll blir det nog bara unga mödrar klockan sju, plugga och plugga. Här kommer lite bilder från imorse också! Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Charlie

Hahaha garvar ihjäl när jag läser det där om Gabbi, stackarn :D
Sista bilden var förresten skitfin på dig :O

Pallar inte kommentera i inlägget om Portugal också men iaf, på bilden i mitten ser du ut som en barbie (det är en komplimang alltså) haha, love you

Postat av: isabelle

Hahaha jag veet! :d Jag med fan! TACK sötnos!

2008-01-21 @ 18:12:22
URL: http://isabellebongcam.blogg.se
Postat av: malin

suuperfina uggs :o vart har du köpt dom?

2008-01-21 @ 20:26:05
URL: http://alsklingeen.blogg.se
Postat av: isabelle

Malin: Tack! :) De är köpta från halens.se och kostar 199 + frakten!

2008-01-21 @ 21:16:33
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback