Jalla jalla!

Måste lägga in ett inlägg snabbt nu, Cold Case börjar nämligen kvart i, det är så sjukt spännande. Älskar sådana serier som CSI ( en stooor favorit ), Law and order osv. Jag kom nyss hem från nick. Jag var där tills han skulle sova, han börjar skolan imorgon. Och vi bestämde att vi ska ses den 7 mars igen! Hos honom kollade jag på Victorias secret fashion show som började klockan åtta och inte nio. Det var skit bra fan, de har så underbara kroppar. Skulle lätt vilja ha den kroppen! Och underkläderna vara bara fööör söta, men det var riktigt bra! Jag mötte gabbi också, fick en present, det var ett fint halsband. Guldigt med ett hjärta med tyg i, skit snyggt! Imorgon är det dagen innan skolan börjar. Aja fanns inte så mycket att skriva endå, måste nog dra mig ut nu, Ciao<3

TACK för att ni finns, mina änglar. Jag kommer alltid att älska er! Gabriella Ähdel och Charlie Wandel!

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback