Jobbigaste fredagen på 2,5 år.

Gick till skolan, en lektion, svenska. Gick hem 9.40 för att åka till morfars begravning inne i stan. Hela mammas släkt var där, träffade kusiner som jag inte gjort på länge. Vi var inne i ett kapell där en tjej spelade orgel och mamma och pappa höll tal, det var så himla jobbigt. Vet inte hur mycket jag grät men väldigt mycket. Efter fikade vi alla på ett café och pratade. Åkte hem så att jag var hema vid tre. Efter en stund gick jag hem till nick. Vi hade det mysigt till en början. Tills jag såg en sak som jag inte kan berätta på min blogg. Jag blev så ledsen som jag aldrig varit. Tänker inte gå in på en enda detalj men jag gick därifrån på engång. Gick hem till charlie som var med gabbi, heager och max. De tröstade mig och vi lyssnade på musik. Första gången jag var med så många utan något smink faktiskt. Sedan kom nick till busshållsplatsen utanför och snackade med mig. han sa ingenting vettigt så vet inte varför jag följe med han hem. Lade mig i sängen för att sova, men somnade inte för att jag var så ledsen. Sedan idag var jag hos honom medans han var med sin pappa och jobbade, han har fortfrande inte kommit hem. Jag visste att jag inte kunde lita på honom längre och tog alla mina tillhörigheter från hans rum. Allting är fuckat nu. Sitter hemma och väntar på mat. Snackar med vänner som försöker hjälpa mig. Orkar inte prata mer om det här så här får ni lite bilder itsället! Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Charlie

Hoppas det löser sig älskling, jag hatar att se dig ledsen. Faan alltså jag blir förbannad på allt som hänt! Älskar dig så himla mycket bästa vän :) Jättefin bild på dig (L)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback