Klockan är mkt och alla sover..

10 sakar om mig
1. Är du singel?
-nej har som sagt pause just nu
2. Är du lycklig?
-vet inte det, möjligen ibland
3. Är du uttråkad?
-ja, just derför jag gör denna lista
4. Är du ledsen?
-lite när jag tänker på nick
5. Är du italienare?
- nej det tror jag inte
6. Är du gravid?
- det hoppas jag inte
7. Är du full?
-ja verkligen, derför jag skriver så bra^^
8. Är du en cooling? 
-självklart!
9. Är du från Irland?
-nej är du?
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
- de har inte gift sig men annars så :)

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- nej egentligen inte, krävs mer än så ;o
2. Har du nånsin blivit sårad?
- oo ja, många gånger
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade?
- jaa många gånger
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
- det har hänt (a)
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?
- ja :)
6. Har du haft en hemlig beundrare?
- ja det tror jag ;p
7. Är du kär?
-jätte kär fan :o
8. Vill du gifta dig i framtiden?
- ja som fan, fett mys

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?
- kan man inte få båda :)?
2. Hår eller ögon?
-ögon är finast, men man måste ha bra hår
3. Katter eller hundar?
- så svåårt! hundar?
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
-några få bästa vänner :)
5. TV eller Internet?
-Internet när man vill kolla saker, tv när man bara vill mysa
6. Coca-cola eller Pepsi?
- coca-cola off course
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?
-beror på sällskapet och humöret
8. Pengar eller lycka?
-pengar gör mig lycklig
9. Dag eller natt?
-natt
10. MSN eller mobil?
-mobil

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
-när jag var liten jaao
2. Brutit ett ben?
-inte brutit något ;d
3. Gjort nåt du ångrar?
-det har väl de flesta gjort
4. Hoppat Bungee Jump?
-nej fy fabian vad läskigt
5. Ljugit för någon du tycker om?
- ja men inte gillat det
6. Ätit en hel tårta?
- nej, tycker inte så mkt om det
7. Gjort bort dig offentligt?
- ja det gör jag jämt
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?
- ja
9. Gråtit när ett husdjur dog?
-inte dött, men när vi skulle sälja
10. Velat försvinna?
- ofta

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde?
- nick
2. Telefonsamtalet du fick?
- nick
3. Personen du va med?
-nick
4. Roligaste grejen som hänt?
- få julklapp av gabbi
5. Personen du sms:ade?
-charlie
6. Du va i en bil med?
- nick's familj
7. Gick på bio med?
- minns inte
8. Va och shoppade med?
- paula
9. Du kysste?
- nick
10. Du skrev till på myspace?
-använder inte det
11. Du kommenterade?
- inte någon som helst aning
12. Du tillbringade senast en natt med?
- nick
13. Du kramade?
- nick

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback