Let's make a list!

Saknar du: Min kusin Johanna Hagström
Vill du döda: Not your business
Rörde dig sist: Gabriella Ähdel
Vill du slå: Pappsen
Kysste dig sist: Nick Börlum
Vill du kittla: Charlie Wandel, för hon älskar det!
Kramade du sist: Gabriella Ähdel precis utanför
Vill du prata med: En psykolog
Skrek du på sist: Minns ärligt inte (a)
Vill du vara som: Mig själv fast med vissa andras details
Sårade dig sist: Nick Börlum ;(
Vill du bli galet full med: Natasha Peyre
Gjorde dig riktigt glad senast: Riktigt glad? Det måste varit Charlie Wandel
Fick du sms från senast: Gabriella Ähdel
Ringde dig senast: Mami<3
Är vackrast på jorden: Nick Börlum

Kommentarer
Postat av: Charlie

Ähh fyfan, jag HATAR att bli kittlad, därför alla tycker det är så kul :( Jag hoppas du skojar hahah (a) Ska passa mig riktigt noga nästa gång vi ses, kommer fan pissa på mig annars :O Älskar dig

Postat av: isabelle

HAHAHA! Ja jag var ironisk, därpå kursiv text (a) haha!;d Haha söööt, älskar dig

2008-01-06 @ 22:36:46
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback