Matlagningsdag

Skön dag idag, vi började nio med bild. Efter det samhäll, fick tillbaka mitt prov och hade tydligen inte uppnåt G! Så det blir omprov den 24. Efter det var det lunch, åt två mackor med ost med gabriella och charlie. Vi satt med några killkompisar till de och hade sjukt roligt. Så var det engelska. Jag skulle redovisa om akon, jag var sjukt nervös och skakade. När det var min tur så filmade charlie. Det gick hyffsat bra. Men sa fel lite här och var (a). Tror inte att det var så många som märkte. Nu vet jag iallfall ännu mer om min idol så that's greate! Vi hade ingen historia idag heller så vi slutade klockan två. jag gick hem och har bara suttit vid datorn. Torsdagar är ju min matlagningsdag. Hade tänk mig pastasallad eller tortelinni. Men har INGENTING hemma. Inte ens spaghetti och köttfärssås. Har panik, orkar inte gå till ica ensam eller ens över huvudtaget. Så vad ska jag göra? Mamma och pappa är på jobbet så.. det är mitt problem idag! Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback