Morsning korsning

Har inte kunnat skriva några inlägg då mitt internet på datorn inte har funkat. Har därmot inte så mycket att berätta men har två saker. En av sakerna är att igår kväll åkte bästis till Kina. Hon kommer hem på måndag kväll och kommer sakna henne så himla mycket! Det kommer bli jobbigt att vara utan hennes skratt och allt men jag har klarat det förut och lär göra det nu med. Ville bara säga att jag älskar henne såklart. Den andra saken är om friluftsdagen igår, ska försöka skriva kortfattat då jag har litre brådis. Men jag gabriella och charlie skulle gå vandring runt säby sjön. Man var tvungen att vara med på frilutsdagen då det är det viktigatste i idrotts betyget. Men vi ville verkligen inte gå, vi hade klackar på skorna som det läckte in i och betämde oss för att fuska. I början där man går fanns ett stort rött hus och dit sprang vi och gömde oss. Vi åt godis och satt där i ungefär en halv timme. Sedan bestämde vi oss för att springa till ikea. Vi ville inte att någon skulle se oss så vi sprang. Igenom gäggan där alla hästar står, det blev jätte blött och otroligt lerigt men det var så himla kul. Sedan över en äng som var lika blöt den. Och över hästgravar eller var det var? Och sedan igenom ett par stora buskar så var vi på gångvägen vid ikea. När det gått ungefär en timme efter att ha "börjat gå" vandringen var vi tvugna att hitta en väg tillbaka som gjorde att vi kom från andra hållet. och det gjorde vi, igenom skogen, på broar, oh upp för en grusbacke. Och inte noga med det eftersom att vi kom PRECIS när alla andra kom som gick före oss. Eller efter.. whatever. Där skulle vi bli avprickade men efter ett tag sa läraren att det inte behövdes om man blivit det innan man gick för att papprena var blöta och han tyckte det var jobbigt. Så när vi smet i början hade vi alltså kunnat åkt hem och inte ta alla jobbiga "genvägar". Men nu måste jag göra mig iordning. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback