Permanentat hår

När jag gick i åttan så permanentade jag mitt hår. Jag skulle ha stora lockar men eftersom att det var nicks mamma som gjorde och jag inte vågade säga något höll jag tyst. Visste inte ens att det skulle bli små krulliga saker i håret men det blev det. Såklart blev jag missnöjd och var tvungen att platta håret ( ett skäl till varför jag har så slitet hår nu.) De första dagarna var mitt hår helt förstört. Jag kunde faktiskt forma det hur jag ville, som på bilden nedan då jag har det rätt upp. Och jag har INGET medel i håret utan det var från permanentningen och plattningen. Nu har det gått två år och mitt hår är självklart mycket bättre men ibland kan vissa delar stå lite hur som helst. Haha ville bara skriva det så att ni ser er för nästa gång ni går till frisören! Ciao<3
image376

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha garvar varje gång jag ser den där bilden, kommer ihåg när ditt hår såg ut så (a) :D

Postat av: isabelle

hahaha :d

2008-01-20 @ 18:53:45
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback