Plastikoperationer

Det är så många nuförtiden som plastik operar sig, för det mesta är det kändisarna som har mycket pengar. Och inte tycker jag att det är något fel i det hela då jag själv skulle kunna tänka mig att fixa brösten lite. Men jag tycker att det blir allt mer och mer som inte är nöjda med sitt utseende och vad hände egentligen med kvinnas naturliga skönhet? Ibland funderar jag på att om ingen skulle operera sig för skönhetens skull hur skulle vi som personer vara då? För nästan alla tänker på sitt utseende dagligen och kan inte vara sig själv pågrund av det. Alla vuxna som ska vara förebilder går och gör läppförstoringar och så vidare. Om några år kommer det ju inte finnas en enda normal människa i samhället. Här kommer några bilder på operationer. Ciao<3

image358image359image360image361

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback