Recept alá Isabelle!

Inget märkvärdigt hände på lektionerna idag, men var väligt lycklig av att jag slutade tidigt iallafall. Idag fick jag laga maten pågrund av att min syster skulle till läkaren för att kolla hennes andning. Eftersom att jag vill variera med maten hittade jag på ett nytt eget recept som var as gott! Jag stekte lök och köttfärs med mina special kryddor. (Tänker inte ge ut hela receptet då nästan alla mina maträtter är påhittade av mig själv.) Sedan rev jag ost, skar tomater i bitar och tog fram majs. Jag tog fram tortillas och lade på plåtar. Sedan hällde jag över fyllningen. Packade ihop det till fyrkantiga paket och satte matlagnings tandpetare i varje ände. Strö över lite ost, in i ungnen en stund and walla! Efter maten kollade jag på Unga mödrar, Ugly betty och i huvudet på gynning. Det sista programmet fick mig verkligen att skratta, äkta min humor. Gynning är verkligen söt och humoristisk. Efter det skrev jag min svenska novell som jag ej var klar med och skickade den nyss till läraren. Nu ska jag snart sova och ny dag imorgon! Ciao<3
image352

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha jag fattar fortfarande inte ditt recept, och i skolan du ba "först tar man lök sen ost och sen lök eller nej jag mena ost sen lök" HAHAHA :D

Awwww min bror på bilden :D *stolt*

Postat av: isabelle

hahahaha :d

2008-01-16 @ 16:16:41

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback