Singing Bee

Någon som kollar på Singin Bee? Själv tycker jag det är skit kul att kolla på. Alla tabbar som händer, eller alla söta moves som de gör. Han som vann idag var ju en riktig charmare! Skulle anmält mig dit, istället sitter jag här hemme sjunger med och får många rätt. Alltså missar jag chansen att vinna 50 000 kr, och det på att bara vinna ett avsnitt. Först trode jag att man skulle vinna i ett avsnitt och i en till i nästa osv, och att alla de sedan skulle tävla om pengarna. Men icke sa nicke! Haha! Just nu kollar jag på film på trean, Bröllopsfixaren. Juste kom på en av filmerna jag såg i helgen. Den hette  Alla älskar Juno, den har inte kommit ut än men den gör det snart. Tycker att den filmen är värd att se. Lite halv geekig men it will do. Kommer nog inte blogga något mer ikväll så jag vill säga god natt till alla mina läsare. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Charlie

Godnatt, sov gott bästus :D

Postat av: Anonym

Jag kollade på det, askul tycker jag :D haha

2008-01-21 @ 00:02:50
Postat av: isabelle

Charlie: GOD MORGON sunshine! :)

2008-01-21 @ 07:44:19
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback