Some facts!

Nyår; Jag var hemma hos mig med Nick. Min släkt kom och vi åt en fin middag. Efter maten gick jag och nick ut, träffade folk men gick sedan in pågrund av att det var så kallt. Vi smällde fyverkerier och drack champagne vid tolv slaget. Sedan fick jag lite gratis dricka av brorsan (a). Vi var ute och kollade när mina två kusiner, 12 och 14, smällde små fyverkeri bollar. Vi gick och lade oss väldigt sent. Nyårsdagen; Gick hem till nick, kunde inte gå in i hans rum då några gäster sov där. Så vi drog till centrum, alla affärer var stängda. Men vi köpte lite snacks, sedan gick vi hem och kollade på filmer. Resten av dagarna har vi gjort samma sak, alltdå kollat på filmer och det vanliga. Idag är det fredag, jag ska gå på bio med charlie. Det går tre stycken jag skulle kunna tänka mig att se, men vi får se hur det blir. Nu ska jag kolla på ännu en film i väntan på att charlie gör sig iordning. Ciao<3
image315image317image316

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback