Stressad morgon kan man ju säga!

Har inte hunnit uppdatera bloggen så jag ursäktar för det. Det har egentligen inte hänt så himla mycket den här helgen utan den har varit ganska lugn. Jag har varit hos nick, vi kollade på filmer. Jag älskar film helger, det är sjukt mysigt speciellt när man har en sötnos att mysa med. Nu kanske ni tror att jag och nick är tillsammans igen men nje det är vi inte. Men vi älskar varandra sjukt mycket och det är svårt att låta bli att vara med varandra. Men nu har vi försökt skärpa oss och vi ska försöka börja om med pausen imorgon till vecka nio. Så önska mig lycka till (a)!

Idag skulle jag och paula till ica så att jag kunde hämta mina saker från halens. Men jag hittade inte mitt nordea kort så jag fick panik, letade i kanske 20 minuter innan jag hittade det. Så var jag påväg till paula så kom jag på att jag glömde id kort. Men sedan var jag där och hämtade min stora halens påse. Vi snackade om lite allt möjligt påväg hem och så fort jag var inne på mitt rum slet jag upp sakerna. Skorna var perfekta och sjukt sköna! Men klänningen var inte riktigt som väntat. Materialet var inte ett dugg som jag trode heller, men den funkade för att bara ha kostat 99 kronor. Sedan har jag bara suttit och slöat framför datorn. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback