Sweet sweet summer.

Solen börjar komma nu, tycker ni inte att det börjar kännas som vår? Igår var det nästan varmt ute, nu undrar man bara om det kommer att hålla sig såhär. På ett sätt vill jag det inte då jag snart får min fjällräven men fan vad skönt om man slipper all kyla! Just nu sitter jag och väntar på att charlie ska komma, hon har säkert försovit sig som vanligt :). Själv ska jag snart gå för att borsta tänderna! Jag ska försöka ta lite bilder påväg till skolan och kanske lägga in de på datorn i skolan, men det beror på vad vi ska göra på bilden. Är det någon som redan nu har planer inför sommaren? Skulle isåfall vara trevligt att veta vad, ciao<3

Portugal sommaren 06!<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback