Träningsvärk&Gymkort

 Idag när jag vaknade hade jag ännu mer träningsvärk, det var helt sjukt. Jag skulle egentligen duschat men var så sjukt trött. Jag var klar ganska tidigt sedan gick jag och charlie till skolan. Vi lyssnade på låten hang up som spelas 24/7, älskar den! Nu när vi kom fram visade det sig att jag inte hade behövt komma, alltså börjat halv ett. Men skit samma nu sitter jag här så kan lika gärna hålla på med photoshop eller något. Efter skolan ska jag hem och göra läxan, svenska novell. Efter den är klar vet jag inte vad jags ak göra. Städade rummet igår så finns inte så mycket att göra. Imorgon slutar jag kvart i tolv eller om vi har klassråd lite innan ett. Då ska jag köpa gymkort och gymma, det ska bli skönt. Kanske är klar lite över två så får se vad som händer då. Nu ska jag surfa omkring här och hålla på med photoshop. Ciao<3
image342

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback