Tutti Frutti Passion it's me

Namn: Johanna Isabelle Bongcam Larsson
Född: 26 Mars 1991
Bor: Slåttervägen, Viksjö i Järfälla
Hårfärg: Blond men färgad brunett
Ursprung:
Svensk/Chilanare
Längd:
ca: 1,61
Mamma/Pappas namn: Marjorie Thomas
Syskon: Alexander 21 och Josefin 19
Pojkvän: Pause
Sexualitet: Heterosexuell
Skola: Samgymnasiet, Jakobsberg
Jag tar studenten: 2010
Bästa vän:
Charlie Wandel
Skilda föräldrar: Nej
Husdjur: Nej, haft hund som vi sålde
Musiksmak: Blandning men mest hiphop och RnB
Röker: Nej, ibland feströker
Jag förlorade oskulden när jag var: Fjorton
När jag blir stor vill jag bli:
Känd
Bloggar som jag läser dagligen: kenzaas.blogg.se, cwandel.blogg.se,
 vendelaaaa.blogg.se, peyre.blogspot.com, jagochlillatindra.blogg.se
Idol: Aliaune Akon Thiam
Hur många barn när jag blir stor: 3 tror jag
Jag vill bo: Hollywood, Grekland, Manhattan
Min åsikt om "emos": Haha har ingen åsikt egentligen
Varit på SBN mer än 1 gång: Nej
Det här vet du förmodligen inte om mig: Att jag har varit gravid men gjort abort
Favoritgodis: Just nu tutti frutti passion
Jag har mp3/iPod: mp4 hah ;d
Det första jag tittar på hos en kille: Helheten :)
Det bästa datumet i mitt liv hittills: Många men 18 September 2005
Det värsta datumet i mitt liv hittills: 28 September 2006

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback