Två dagar kvar på lovet

Idag är det söndag, och så börjar man på tisdag. Kommer inte orka med skolan fan. Aja jag ska iallfall vara med gabriella senare idag, hon ska få sin julklapp av mig och jag en julklapp från henne. Så det ska bli mys. Vet inte hur länge jag ska vara med henne eller så, men jag funderar på att kolla på Victorias secret fashion show klockan nio på kvällen. Jag vet ju att charlie älskar det skit mycket och ska kolla på det. Igår efter mitt damp inlägg så gick jag ut, lade mig i snön vid graninge. Det var faktiskt mysigt, kollade på fyverkerier och lyssnade på min mp3. Sms:ade med nick också, hade så fruktansvärt damp på honom. Efterett tag började jag frysa så mkt att jag knappt kunde röra mig. Då kom nick där och lade en kokhet vattenpåse på mitt ansikte, och vet inte varför men fick skrattatack då. Jag följde med skitungen hem och han var jätte snäll och vi tog ett varmt bad. Vi snackade och grät mest hela natten men vi somnade vid tre. Så nu sitter jag här i en av hans t-shirtar. Han städar och jag väntar på frulle. När jag går hem för att vara med gabbi så ska vi inte ses något mer. Vi kanske ska ses någongång i mars och se hur det blir. Så det blir typ som en pause. Kommer sakna honom något fruktansvärt men jag hoppas på att jag själv kommer att må bättre utav det. Sedan i mars om han kan behärska sig så kanske vi kan bli tillsammans, om inte så lär vi ju bara bli kompisar om ens det. Nej nu har jag slut på ord. Ciao<3
image318

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback