Verkligen tröttsam söndag..

Den här tog jag från sötnosen Stephanies blogg.

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger på det numret som står här:
12. Charlie Wandel
40. Lulle
37. Lucas Sao Pedro
36. Lisa
48. Melina
35. Kimmen
24. Jens Strömvall
66. Raghad
72. Simon
54. Nimrod
21. Ibbe

Har du pussat nummer 72? Nej
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36? Inget jag minns faktiskt :)
Är nummer 54 söt? Haha självklart ;p
Har du träffat nummer 48? Yes samma klass dude (:
Vad var ditt första intryck av nummer 35? Mjo jag var lite rädd faktiskt (a)
Hur träffade du nummer 12? I sjuan genom therese
Gillar du nummer 21? Var ett tag sedan vi snackade
Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? Ja påväg till skolan eller liknande
Har du varit i nummer 66 hus? Nej fast vi bor nära, haha
När är nästa gång du ska träffa nummer 24? Sånt vet man inte :)
Är du nära vän med nummer 37? Nej inte nu iaf
Har du gått på bio med nummer 40?
Nej det tror jag inte, ej säker
Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
Om gå ut menas med att bara.. gå ut (a)
Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
Inget speciellt, mer vad gör du, hur mår du osv.
Känner du nummer 48?
Of course darling
Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? Såklart (:

Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54? De känner nog inte varandra ;p

Har nummer 12 ett förhållande?
Haha det måste varit årets skämt. Fast hon kan om hon vill ;d
Har du velat slå 40 i ansiktet?
Haha nej och åter igen nej :p
Hur träffade du nummer 35? På en fest i Kallhäll :)

Har du sovit hos nummer 54?
Nope
Vem känner du bäst av nummer 66 och 37?
Lucas

Kommentarer
Postat av: Charlie

Har nummer 12 ett förhållande? Haha det måste varit årets skämt. Fast hon kan om hon vill ;d

HAHAHA (L)

Postat av: isabelle

:D:D yeeh, haha!
halå charlie kommentera om vilken hårfärg jag passar mest i! :) love youuu

2008-01-20 @ 18:54:49
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback