Smärta

Efter frukosten, eller under frukosten fick jag en enorm smärta i min rygg. Fick lägga mig ner på direkten och ropa på nick. Han kom upp och jag började gråta, han försökte massera och vi ringde mamma. Hon skulle komma hem vid tre men klockan var bara ett. Nick gav mig en iprem och fortsatte massera mig. Sedan la jag mig i min säng tills mamma kom. Hon masserade mig med en salva för att det skulle kännas bättre. Sedan låg vi där ett bra tag. Sedan vid fyra tyckte nick det var tråkigt så han lämnade mig där ensam. Jag försökte göra mig iordning men hade riktigt ont. Blev klar vid sex, nick svarade ej när jag ringde så jag gick direkt till honom. Påväg dit körde mamma och pappa förbi i bilen och skrek, töntar ni är. Och hos nick satte vi på filmen Air buddies, men den var så töntig så vi gick till konsum istället. Nu håller jag verkligen på att dö av hunger. Mår illa och har fortfarande sjukt ont i ryggen. Men hans mamma gör god lasange nu så det blir gott. Och efter maten blir det film igen. Kan verkligen inte gå ut mer idag pga ryggen så sover över här. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback