10 saker om moi

Är tröttare än vanligt idag så orkar inte träffa någon just nu på förmiddagen. Ska snart lägga mig på balkongen för att sola, har inte solat i sverige än så det blir nog najs. I eftermiddag ska jag träffa gabbi och säkert andra också. Vi ska planera inför morgondagen då vi åker till hennes land i dalarna då. Det kommer bli sjukit kul, längtar som fan. Tänker lägga in tio saker ni inte visste om mig, som fler av mina andra kompisar har på sin blogg so here we go:

1. Jag hade en hund som hette max i sexan men vi var tvugna att sälja hnm efter ett år typ.
2. Jag var känd för att färga håret mellan 7-8an då jag hade olika färger nästan varje vecka.
3. Jag och nick blev tillsammans 18 september 2005 och innan var vi bästisar.
4. Jag föddes i Uppsala och flyttade till sthlm när jag fyllde 7 år.
5. Jag använder linser för närsynhet, fick dålig syn i sexan.
6. Jag är halv chilenare, mamma kommer från Santiago i Chile.
7. Jag gjorde en abort när jag gick i nian, var 2 mån gravid.
8. Jag fick min första pojkvän i sexan, han hette Marcus och gick i nian.
9. Jag kan vara blyg första gången man träffar mig, men efter ett tag babblar jag på så man blir galen.
10. Jag har alltid älskat bebisar, alltid velat ha ett yngre syskon. Och kan inte låta bli att le när jag ser en.


schteeker på stranden i frankrike

Kommentarer
Postat av: tess

whatafuck????! .. inget du sagt till mig .. (7)! ;O

2008-07-16 @ 15:27:46
Postat av: isabelle

men nu vet du ju ;$ o du kan fråga om vad som helst när du vill :D<3!

Postat av: Anonym

Isabelle :D det fanns inte en enda grej som jag inte visste där (a)haha / Paula

2008-07-18 @ 20:49:26
Postat av: isabelle

paula; taha jag vet inte så konstigt att du vet allt ;d<3

2008-07-21 @ 20:44:08
Postat av: isabelle

paula; taha jag vet inte så konstigt att du vet allt ;d<3

2008-07-21 @ 20:44:42

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback